Alakerta alkaa hahmottua. Musta tuntuu että vielä se tarvitsee paljon kaikkea pientä, akvaarion ainakin ja jotain "pehmeyttä", mutta runko on kasassa :) Tein tommosen kivan sillan, tai mikä lie onkaan :D Se on liimattu kasaan koristemuovipaloista, ja väliin tökkäilty kukkasia. Musta siitä tuli ihana, jotenkin semmonen unenomainen, keijuille passeli :)

 

Tossa alemmassa kuvassa näkyy hiukan myös tommosta kukkamaljaa, jollaisia olen nyt tehnyt sinisenä kolme kappaletta. Muihin kerroksiin on tulossa erivärisiä maljoja, niihin on tarkoitus laittaa keijupölyä. Noihin oon käyttänyt jostain vanhasta kattolampusta (muistaakseni) irrotettuja lasisia kukka-aihioita ja mistälie mulle kulkeutuneita muovisia kukanosia. Lähikuvaa tässä:

 

Ja koska mä en osaa tehdä vain yhtä asiaa kerrallaan, olen aloittanut jo toista kerrosta :D Halusin siis tehdä sinne tommosen aitauksen, jossa keijukaiset saavat pitää lemmikkejään, tai mitä nyt haluavatkin, tarkoitus ei ole vielä selvinnyt. Joka tapauksessa, saranat vielä uupuvat, mutta aukeava portti on tulossa tuohon. Keskikerroksesta ajattelin tehdä kukkaismaan, eli sinne on tulossa paljon väriloistoa ja ehkä perhosia... Katsoo nyt mihin ideat mut vievät. Ja keijuthan mulle kuiskii ohjeita koko ajan, kiire olis saada koti kuntoon :)